עברית  |  English  |  

 
להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 שלח
 








  איך לרדת 28 קילו בקלות? - סיפור קצר חינם
דף הבית >> סיפורים אישיים >> איך לרדת 28 קילו בקלות? - סיפור קצר חינם
לקריאה חינם באינטרנט, לקריאה חינם באינטרנט, לקריאה חינם באינטרנט                    ,
אחרי שעברתי כבר הרבה חורפים בחיי, אני יודעת שלא משנה מה אני אעשה, את החורף הקרוב אני אסגור עם שלושה קילוגרמים מיותרים, תוסיפו את השלושה קילוגרמים האלה לקילוגרמים שהתווספו בחורפים הקודמים והרי לכם נוסחה מתמטית לשברון לב.
אבל אני למדתי מניסיון העבר ולכן, הכנתי לעצמי תוכנית מניעה לחורף:
1.      להקפיד על אכילה נכונה ובריאה.
2.      הוספת אימון שבועי, קרי, במקום שלושה אימונים בשבוע  אעשה ארבעה אימונים.
3.      עוגות ושאר מתיקה לא נכנסים הביתה.
4.      חברות? רק אלה שמקפידות על תזונה נכונה.
5.      מסעדות? שומר נפשו ירחק.
כלומר, החורף הזה אזיע במכון, אוכל כמו ציפור ואת חיי הלילה שלי אבלה עם החבר היחיד שישאר לי – הלאפ טופ.
לא קל, אני יודעת, אבל שווה את המאמץ.
חולפים להם הימים ואני די מצליחה לעמוד בתוכנית. טוב, יש רגעי משבר אבל למזלי נערכתי אליהם מבעוד מועד והוספתי אימון שבועי, וכך "החטאים" הקטנים שלי והאימונים מתקזזים  אלה עם אלה.
כאישה שאוהבת לעשות ניסיונות ומחקרים על עצמה, החלטתי לבדוק את רשימת הקיזוזים, כלומר, כמה "חטאים" מותר לי לעשות בזכות האימון הנוסף שלקחתי על עצמי:
הוספתי שני ריבועי שוקולד לתפריט היומי  – לא עליתי במשקל.
הוספתי עוגה עם גלידה לתפריט השבועי - לא עליתי במשקל.
החלטתי ללכת קצת על מלוחים:
הוספתי  שקית  קטנה של במבה – לא עליתי במשקל.
שקלתי להוסיף עוד אימון שבועי ולחגוג את פורים עד לא ידע.
מאושרת המלצתי לבעלי על ריצה תמורת זלילה והוא אכן אימץ את הרעיון ורץ לאכול במסעדה הקרובה.
פורים עבר ואני הייתי גאה בעצמי. עליתי על המשקל ומסתבר ששרדתי את החורף בשלום ובגבורה. המשקל לא זז מילימטר – עמדתי ביעדים שהצבתי לעצמי.
בעלי עלה גם הוא על המשקל וראה זה פלא, למרות שהוא אכל כל החורף מכל הבא ליד, הוא ירד 28 קילו בחמישה חודשים והוא שוקל בדיוק כמוני. הבטתי בו המומה והוא הביט בי עם חיוך זדוני.
"המשקל  מקולקל, הוא תקוע". אני ממלמלת לעצמי בהלם.
בעלי עומד מולי מדושן עונג  ושמח לאיד.
"אתה ידעת שהוא מקולקל!"  אני מוציאה עליו את  התסכול.

"אז כמה אני שוקלת?" אני שואלת את עצמי ובעלי עונה: "לפי איך שניראה לי, לפחות שלושה קילו יותר".
אחוזת אימה אני רצה לקניון וקונה משקל חדש. אני רוצה לקרוע מעליו את הקרטון בו במקום ולבדוק באמצע הקניון את המשקל שלי, אבל אני מודעת לעובדה שזה עלול להיות רגע מאוד טראומתי עבורי וכדאי שאני אעשה זאת לבד עם עצמי. עוד בנסיעה לביתי קרעתי מעליו את הקרטון, החנתי במהירות את האוטו בחניה ורצתי פנימה לתוך הבית, חולפת ליד פניו המחייכות של בעלי היישר לתוך חדר השינה. אני נועלת את הדלת אחרי, מורידה את הבגדים, את השעון, מחליטה שעדיף גם להוריד את החזיה המרופדת ועולה על המשקל בחיל ורעדה...
ירדתי שלושה קילו.

תפריט דיאטה: מורידים יותר ממה שאתם רגילים, (חשוב לשלב פעילות גופנית!!!)

ארוחת בוקר:
שמים בספל גדול: 1 יוגורט 0% + שתי כפיות גרנולה + 2 כפיות סובין + כוס מלון או קיווי או כוס תות או 10 דובדבנים+ממתיק - מערבבים ואוכלים. לאחר מכן, שותים 2 כוסות מים.

10:00 -  ירקות מכל הסוגים + תפוח.

ארוחת צהריים:
סלט ירקות + שמן זית או כף טחינה מוכנה.
מנת חזה עוף (ללא עור ושומן) או רבע עוף בתנור או דג סול או דג קוד.
2 כוסות שעועית ירוקה + פטריות + 1 כף רסק עגבניות + תבלינים ושום. רוטב סויה.

17:00 - דנונה דיאט או 1 תענוג 0% או ארטיק דיאט.

ארוחת ערב:
קערת סלט או כרוב עם גזר + כפית שמן זית או כף טחינה מוכנה.
2 לחם קל/לחמניה קלה+ חצי קופסת טונה במים או חצי קופסת גבניה 5% או חביתה / ביצה קשה או פסטרמה.

לילה:
תפוח עץ אפוי + קינמון.
תוספות: חצי כוס חלב דל שומן.

לשתות  לפחות שני ליטר מים.

אם לא הורדתם לפחות קילו וחצי כל שבוע - רימיתם!

בהצלחה!

                                         ספר חדש פרק ב' למתחילים ספר חדש
נאוה דיקסטרה

 

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות: (צפה ב-  תגובות בעמוד זה)
Loading בטעינה...

Go Back  Print  Send Page
               
 בחזרה למעלה  |  מפת אתר |  תקנון
           
נאוה דיקסטרה
האילנות 35 משרד 17 הרצליה 46312
טלפון: 054-4437374

לייבסיטי - בניית אתרים